TESTIMONI SHAKLEE SAYA

 HI..selamat pagi dan salam sejahtera ,kali ini saya ingin berkongsi tentang testimoni saya sebagai pengguna Shaklee sehingga hari ini.



Bila kita sihat dapat bawa anak-anak jalan bermain diluar .😇

🌱Diawal pengenalan saya tentang Shaklee ini melalui kawan-kawan sekerja .Masa itu belum cukup ilmu tentang supplement dan hanya tahu ia adalah ubat serta takut nak makan segala bentuk ubat.


🌱Dan masa tu saya hanya fikir jamu saja yang paling bagus sebab ia bagus untuk badan.


🌱Setelah tahun berganti peredaran masa pun berlalu dengan cepat ,begitu juga dengan umur kita semakin meningkat.Disini bermula episod segala penyakit sikit-sikit sudah munculkan diri selepas saya bersalin anak kembar saya .



🌱Kita ni sudah cukup jaga pantang masa lepas kelahiran tetapi kita tidak tahu yang badan kita ni banyak kekurangan nutrisi sebenarnya.


🌱Mula-mula sakit yang saya alami adalah saya mengalami gastrik yang teruk sampai berpusing rasa kepala dan jalan pun merasa di awang-awangan sehingga boleh menganggu rutin harian saya.



🌱Dan bila masa bekerja ,saya mesti paksa diri atau lawan rasa sakit tu dengan bergantung dengan ubat dari klinik panel saja. Apabila rasa pening tu datang ,saya akan cepat-cepat makan ubat.



🌱Sampai satu tahap saya boleh beli jamu dengan harga yang mahal ,sebelum ini tak pernah pun beli benda-benda macam tu.Bayangkan saya masa ni tidak lagi fikir mahal mana yang penting saya mahu sihat kembali.Masa ni baru terfikir ,sihat tu memang susah mau cari.



🌱Saya juga telah bermacam makan supplement sehingga saya jadi buntu sebab apa yang di makan tu tidak mendapat feedback yang baik ,malah makin sakit dan kurang memuaskan bagi saya.



🌱Setelah beberapa bulan mengalami sakit yang macam tu sehingga saya sanggup bayar untuk pergi buat pemeriksaan darah di Path Lab .Satu minggu menunggu keputusan darah ,dan bila keputusan darah sudah keluar semua baik-baik saja.



🌱Saya masa tu campur gembira dan pelik kenapa sakit macam ini tidak pandai baik bah,mau putus asa sudah saya .Dan tiba-tiba saya pandai terfikir my upline Alicia ,masa saya kenal Master Alicia ni melalui kawan sama kerja saya juga tapi kenal-kenal macam tu saja.



🌱Tanpa membuang masa saya terus call dia dan saya pun beritahu masalah sakit yang saya alami.Dan dia terus suruh saya ambil Ostematric yang sekarang ni dikenali sebagai Ostenutric.



                    Inilah rupa Ostenutic


🌱Dalam minggu pertama saya makan Ostematric ,saya dapatkan rasakan pening kepala saya sudah berkurang dan sakit-sakit badan yang saya alami semakin beransur pulih.Gastrik saya juga kadang-kadang datang.


🌱Bermula lah saya semakin yakin sudah dengan supplement Shaklee sehingga saya sanggup kumpul duit untuk beli Vivix sebab Master Alicia kata yang Vivix ni untuk menyeluruh dan boleh memperbaiki kita punya DNA hingga ke sel-sel badan.



        Vivix boleh terus makan macam ni 


    Atau campur dalam air Dan minum 
    Boleh suam atau sejuk 


🌱Siapa tak mahu kan,sel-sel badan sihat.Saya fobia sudah sakit..hihi


🌱Apabila pertama kali makan Vivix ni ,dalam masa 3 bulan macam tu baru saya dapat feedback yang betul-betul memuaskan.


🌱Saya tak fikir saya miskin ,yang saya fikir saya nak sihat dan boleh bermain ,bekerja dan menguruskan kerja harian saya dalam keluarga dengan gembira.


🌱Orang kata mahal Vivix ni,mula-mula memang begitulah pemikiran kita ,sudah kenal memang sudah tidak fikir mahal lagi.Sihat itu yang mahal bah.


🌱Syukur Puji Tuhan atas kesempatan dan kesihatan yang dia berikan.Semakin hari semakin saya jatuh cinta dengan Shaklee sehingga keluarga dan kawan-kawan sudah kenal produk Shaklee.



🌱Saya bersyukur dapat membantu mereka dari segi kesihatan sebab sebelum ini ada dikalangan kita memang tidak pentingkan kesihatan.



🌱Semoga testimoni yang saya kongsikan dapat memberi kesedaran untuk kita semua betapa pentingnya kesihatan itu.Dan memberi manfaat kepada orang sekeliling anda.


🌱Saya sudah 9 tahun makan supplement Shaklee dan sangat beruntung dan bertuah sebab Shaklee produk yang kita tahu bahan-bahan yang digunakan adalah semulajadi.


  Saya dengan anak yang sulung ,ramai yang     kata saya ni masih bujang bah🤭

   Saya ni sudah ada 5 orang anak ya.☺️



🌱Ini adalah antara produk Shaklee yang saya telah amalkan dan memberi saya bertenaga dan cergas menguruskan keluarga serta bekerja.JOM TENGOK 


 Vitamin c yang sis memang suka Dari dulu 
9 tahun sudah amal ni .



 Cinch Tea tiada tambahan gula..boleh hilang mengantuk minum ni 😍



Warna kuning ni adalah bcomplex,ia sangat membantu untuk anti stress dan kesihatan saraf .



Yang ni Resv dan Gla ..Suka sangat makan ni boleh buat mood sehari tu best semacam saja .. 😍



🌱Produk Shaklee juga mempunyai  LANDMARK STUDY.Jadi siapa yang mahu amalkan produk Shaklee jangan ragu-ragu ya.Saya akan memberi konsultasi yang betul untuk anda.


🌱Disini juga saya berkongsi yang Produk Shaklee telah 3 kali berturut-turut mendapat AWARD TRUSTED BRAND. 


🌱Bangga kan siapa yang makan produk Shaklee ni.Sebelum saya akhiri perkongsian testimoni saya ,saya berharap dapat membantu anda yang inginkan kesihatan yang lebih baik.


🌱Boleh hubungi saya terus melalui media sosial atau telefon yang saya berikan dibawah.


sekian terimakasih ,semoga kita terus sihat dan tetap semangat.


fb Janie mutang 

ig Janie mutang

whatsap 0165891149

#shakleemiri 

#shakleelawas 
































Comments

Popular posts from this blog

TIPS TRAVEL YANG JIMAT

PENGEDAR SHAKLEE MIRI ,SARAWAK