MENGAPA SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE

 Hi semua ..apa kabar? harap semua sihat-sihat ya.Pada kali ini saya ingin berkongsi mengapa saya memilih vitamin Shaklee sebagai supplement harian?


🌷Sebenarnya Produk Shaklee bukan setahun dua berada dipasaran ..dah 100 tahun pun.Shaklee mampu bertahan kerana perbezaan bahan-bahan yang terdapat dalam vitamin itu sendiri.


🏵️ALWAYS WORKS.ALWAYS SAFE.ALWAYS GREEN


🌷Hanya yang berani sahaja akan menggunakan tagline ni kerana jika ia tidak selamat bila-bila masa sahaja ada kemungkinan boleh di saman.


🏵️SENTIASA BERKESAN.SENTIASA SELAMAT.SENTIASA MESRA ALAM


🌷Saya sebelum ini memang anti dengan vitamin atau suplemen, tetapi sejak saya kenali shaklee pemikiran saya berubah terus.Semakin mendalam saya kenali Shaklee ,semakin saya mengenali industri ubat dan suplemen.Maklumlah kan kita bisnes kenalah ada ilmu.


🌷Jadi sebab ilmu ini ,saya ingin kongsikan dengan anda agar anda tahu untuk membuat pilihan yang tepat tentang suplemen yang hendak masuk dalam badan anda itu.


🌷Selain itu Shaklee juga telah diuji bagi ujian kesan jangkamasa panjang yang mana menunjukkannya selamat dan berkesan untuk diamalkan walaupun dalam jangkamasa lama.


🌷Saya bukan taksub pada jenama Shaklee tetapi saya semakin kagum dengan kualiti yang ada.Shaklee mengambil langkah yang menyebabkan saya terima kualitinya sebagai suplement yang berkualiti tinggi (medical supergrade).


🌷Banyak produk suplemen tidak menepati standard seperti yang tertulis pada label.Pada tahun 2015 bulan Mei ,FDA telah membuat ujikaji ke atas beberapa jenama suplement yang tersohor dan mendapati bahawa sekurang-kurangnya 4 daripada 5 produk yang dijual tidak mengandungi apa yang tertulis di label.


🌷Kita memang perlu ambil berat sebenarnya dengan suplement yang kita ambil.Jangan main hentam sahaja.Benda hendak masuk dalam badan kita, eloklah kita semak betul-betul sebelum beli.


🌿Jom tengok Mengapa saya memilih Vitamin Shaklee


🍒Lebih daripada 80000 ujian kawalan kualiti tahunan dijalankan.

🍒Potensi terjamin ,Pengesahan bahan botani daripada pihak ketiga.

🍒Ketulenan terjamin ,350 ujian-ujian pencemaran dikendalikan bagi setiap ramuan botani baru.

🍒100% kepuasan terjamin.

🍒300 juta dilaburkan dalam pengujian penyelidikan dan pembangunan.

🍒Terdapat 70% kajian klinikal bercetak.

🍒Terdapat 55 paten dan paten tertunda 

🍒Kajian ulangtahun ke 50 menunjukkan yang pengguna makan makanan tambahan Shaklee dalam jangka masa yang panjang mempunyai kesihatan ternyata lebih baik daripada mereka yang mengambil hanya satu multivitamin atau tiada makanan tambahan langsung.

🍒Tiada perasa tiruan 

🍒Tiada pemanis tiruan 

🍒Tiada pewarna atau Lemak Trans

🍒Tiada bendasing tersembunyi

🍒Tiada bahan-bahan yang diharamkan

🍒Tiada ujian terhadap haiwan 

🍒Tiada peluntur klorin


🌷Suplemen yang baik berkesan dengan sendirinya.Bagi orang yang tidak percayakan Shaklee atau suplemen yang baik sebegini,biasanya biarkan mereka cuba sendiri.Bila sudah digunakan mereka sendiri akan perasan perubahan yang mereka alami.


🌷Saya hanya berkongsi sesuatu yang berkualiti yang kami sendiri telah mendapat manfaat darinya.Terpulang pada anda untuk memilih.Tiada paksaan ,jangan makan jika anda tidak percaya.Hanya yang berkualiti tinggi biasanya akan tahan lebih lama.


🌷Pilih yang terbaik.Pilih yang anda percaya kredibiliti mereka.Ini melibatkan masa depan jangka masa panjang,kita mahu tua,sihat dan kuat.


❤️Kesihatan adalah Kekayaan.


🥰Dan nasihat saya -Jangan makan ikut trend.Makan ikut apa yang diperlukan oleh tubuh kita.Pilih yang berkualiti tinggi,luangkan masa untuk melihat dam meninjau sedikit apa yang kita ambil dan kita laburkan untuk kesihatan.


Nak tahu lebih lagi tentang vitamin SHAKLEE ,boleh berhubung ;

watsap 0165891149

fb janie mutang 

ig janie mutang 

#nextlevelblogging

#megablogshaklee

#shakleethrive

#shakleetriumph

#shakleemiri

#shakleelawas



Comments

Popular posts from this blog

TIPS TRAVEL YANG JIMAT

PENGEDAR SHAKLEE MIRI ,SARAWAK

TESTIMONI SHAKLEE SAYA