PENGEDAR SHAKLEE MIRI ,SARAWAK

🌹 HI..selamat malam ..seperti yang anda tahu saya adalah pengedar Shaklee yang sah dan berilmu sejak tahun 2020 .Dan boleh dipercayai sebagai pengedar anda.




🌿Mengamalkan produk Shaklee dari tahun 2015 hingga tahun ini selama 9 tahun .Bila anda nak produk Shaklee boleh terus berhubung dengan saya di media social seperti FB ,IG  saya sebagai Janie Mutang atau ditalian telepon.



🌿Saya merupakan surirumah bekerjaya dan menjadi pengedar Shaklee sejak tahun 2020 hingga lah sekarang.Dan menjadi pengedar Shaklee yang sah serta aktif di area MIRI .




🌿Jika anda ingin membuat pembelian dengan saya ,saya juga akan membuat khidmat penghantaran ke tempat anda dan akan terus kirim ke alamat anda.



🌿Begitu juga saya ada ready stock untuk mereka yang nak urgent dan inginkan barang vitamin dengan kadar segera.


                                Cod 😍


                              Cod 😍


                            Cod 😍


🌿Sebenarnya ramai yang tak tahu makan produk Shaklee dengan betul ,bagi anda yang nak consume produk Shaklee dengan betul.Saya akan bimbing atau guide anda cara makan dengan betul serta berkesan.



🌿Saya akan memberi konsultasi yang berkesan setiap produk Shaklee yang kita amalkan Dan jangan risau atau ragu dengan produk Shaklee.




🌿Jika anda nak Shaklee area berdekatan anda,boleh terus hubungi saya untuk dapatkan Team saya yang berada di area anda.






🌹Siapa yang mau cantik dan sihat tu,sentiasa perlukan makanan tambahan ya seperti supplement.Produk Shaklee tetap dihati ❤️


Sekian terimakasih ya .

whatsap 0165891149

#shakleemiri

#shakleelawas


Comments

Popular posts from this blog

TIPS TRAVEL YANG JIMAT

TESTIMONI SHAKLEE SAYA