CASH REBATE DAPAT MAKAN VITAMIN PERCUMA

 Memang duit bukan segala-galanya tapi tak dinafikan zaman sekarang memang perlukan duit untuk kelangsungan hidup.Lebih lagi yang tinggal di bandar yang perlukan kos sara hidup tinggi.


Sebelum ini gaji tetap bagi sis sudah mencukupi ,boleh buat simpanan sedikit tapi setelah covid melanda ekonomi semakin merosot dan barang-barang keperluan semakin naik harga.


Bagi sis yang mempunyai 5 orang anak memang cukup mencabar dari segi kewangan.Dan simpanan juga sis keluarkan untuk membeli keperluan anak-anak serta untuk sekolah.


Entry kali ini sis nak berkongsi bagaimana cara kita untuk mendapatkan extra income dengan Cash rebate yang ditawarkan oleh Shaklee.


Sis bersyukur kerana dapat tiap bulan cash rebate dari Shaklee.Sekurang-kurangnya dapat membantu mengurangkan beban dan menjaga kesihatan seisi keluarga.


Cash rebate ini bukan dalam bentuk voucher.Tapi Shaklee bagi dalam bentuk RM akan masuk terus dalam akaun anda setiap bulan. Semasa register menjadi ahli ,nombor akaun harus ada untuk memudahkan Shaklee terus bank in ke akaun anda.


Jom sis kongsikan bagaimana nak dapat cash rebate.

1.Daftar untuk menjadi ahli dengan link yang diberikan.

2.Isi borang untuk detail 

3.Selepas anda lengkapkan borang.Anda akan dapat nombor ID anda dan password sementara (boleh tukar password ya)

4.Anda boleh log in di Shaklee.com.my dan masukkan nombor ID dan password.

5.Anda dah boleh buat pembelian.

6.Cara bayaran sama seperti anda buat pembelian online,sama ada nak menggunakkan credit kad atau online banking.


🍁Untuk mendapatkan cash back Dari Shaklee dalam sebulan anda perlu ada uv lebih dikenali point minimina 150 point ke atas.Setiap vitamin yang kita beli akan ada point sendiri.


🍁Anda hanya berkongsi kebaikan Shaklee dengan keluarga,kawan-kawan dan saudara-mara.Produk Shaklee memang tinggi permintaan kerana positive dan banyak testimoni.Terpulang dari anda untuk tentukan cash rebate setiap bulan.


🍁Semakin banyak point anda semakin banyak cash rebate yang kita dapat.


🍁Untuk cash rebate Shaklee akan dikreditkan ke akaun anda setiap 15haribulan setiap bulan.


🍁Jadi jika anda bekerja dan buat part time Shaklee,anda akan dapat 2 Kali gaji dalam sebulan.Macam sis juga ,tengah bulan gaji dengan hujung bulan gaji.😍Sangat bersyukur dapat buat Shaklee.


🍁Cash rebate ni boleh buat beli vitamin untuk keluarga dan anak-anak.Memang berbaloi.Family sihat ,kita pun happy.


🍁Cash rebate ni dapat 2 angka atau hingga ratus ribu mengikut usaha kita untuk kumpul point.Ini bukan sahaja untuk dapatkan vitamin semata-mata tetapi dapat membantu untuk meneruskan kehidupan yang kian mencabar.


🍁Anda boleh dapatkan Shaklee dari branch Shaklee yang berdekatan dengan anda atau membeli terus dari upline anda.


Bah,siapa yang mahu join Shaklee boleh roger-roger ya..sis nak kongsikan untuk anda supaya sama-sama kita membantu mengurangkan beban keluarga, dan sama-sama membantu orang sekeliling kita semakin sihat.😍😍


Boleh hubungi sis ya gaiss ..

Whatsap 0165891149

#megabolgshaklee

#nextlevelblogging

#shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#shakleemiri 

#shakleelawas 





Comments

Popular posts from this blog

TIPS TRAVEL YANG JIMAT

PENGEDAR SHAKLEE MIRI ,SARAWAK

TESTIMONI SHAKLEE SAYA