VITAMIN KULIT CANTIK HARGA RAHMAH

 Hi semua ,apa kabar ?harap yang baca blog sis ni dmurahkan kesihatan dan sihat sentiasa.Entry kali ni sis nak kongsikan kepada anda bagaimana kita perlu menjaga kulit supaya cantik dengan vitamin kulit yang sekarang ini banyak pilihan.Dan semestinya pilihan sis adalah produk Shaklee.😍😍


Bermula dengan kehadiran jerawat yang tumbuh tenggelam timbul.Kemudian bila usia mencecah 20an ,30an ,40an dan seterusnya,masalah kulit lain pula yang muncul tapi jangan tunggu sampai ia menjadi tidak terkawal baru ingin merawatnya.


Memiliki kulit cantik ,bersih dan mulus sebenarnya tidak sukar.Dengan mengamalkan diet yang baik dan mempraktikkan penjagaan kulit asas yang konsisten,pelbagai masalah kulit dapat diatasi dengan lebih mudah.


Tips penjagaan kulit yang sihat.


1. Buat Pemilihan 'facial Cleanser' dengan lebih bijak 

    🍁Produk pencuci yang tidak sesuai seperti mengandungi bahan kimia boleh mempengaruhi kulit kita.Sebaik-baiknya pilih pencuci muka yang mempunyai PH di antara 4.5-7.0 dan elak menggunakan pencuci muka yang mengandungi suphates.


2.  Senaman

     🍁Bersenamlah sekurang-kurangnya tiga ke lima kali seminggu.Anda boleh lakukkan senaman seperti jogging atau berenang serta senaman lain mengikut kesesuaian.Ingat sihat dan cantik itu seiring.🤸🏃💪


3. Tidur dan rehat yang mencukupi 

    🍁Tidur dengan berkualiti sekurang-kurangnya enam ke lapan jam sehari.Dengan rehat yang mencukupi ,ia boleh merangsang kecantikan pada kulit wajah malah ia boleh mengatasi tekanan.


4. Sentiasa positif ,elakkan stress

   🍁Apa yang ada dalam hati itu, itu yang terzahir di wajah.Kalau kita sentiasa berfikir positif,bersangka baik dan gembira selalu potensi untuk merasa stress amatlah nipis.Nah ..sis suka ini tips..membantu sangat.☺️Sebabnya masalah sentiasa ada ,tinggal cara kita untuk menghadapi saja.


5. Pakai Sunblock 

    🍁Ramai yang terlepas pandang tentang kepentingan sunblock atau lebih di kenali krim pelindung matahari.Sunblock ini sangat membantu kulit kita daripada menyerap sinaran UV.

    🍁Bukan setakat ke pantai atau semasa beriadah saja pakai sunblock.Tetapi gunakan ia untuk ke pejabat atau kemana-mana kerana sinaran UV agak berbahaya boleh trigger pelbagai masalah kulit termasuk jerawat.


6. Pemakanan 

    🍁Pemakanan memainkan peranan dan faktor besar dalam proses penjagaan kulit muka kita.Kurangkan pengambilan makanan yang tinggi kandungan gula.

    🍁Lebihkan pengambilan buah-buahan dan sayur-sayuran.Jika anda seorang yang sibuk dengan kerja, pengambilan supplement seperti multivitamin juga digalakkan.


Dan sis amalkan supplement Shaklee sebab sis tahu cara pemakanan sis macam mana kadang-kadang saja makan buah ,apa lagi sayur.


Nak lagi kulit cantik dan sihat ,sis nak share bulan ni ada Vitamin kulit yang harga Rahmah.Tengah hot item bah ni sekarang.

🌵Free member 

🌵Add rm10 postage😍

Untuk set A 

                    

🍁Vitamin C tu sangat bagus untuk kulit ,dulu sis takut amalkan supplement.Sekarang vitamin c ni macam gula-gula sudah sis makan setiap hari,kalau dulu muka kusam saja berbanding sekarang nampak sihat dan berseri.😍😍Dan paling best boleh buat masker.


🍁Dan kalau ditambah dengan kawan baik vitamin c iaitu protien Shaklee,kami panggil dia Esp.Protien shaklee ini boleh kita amalkan semasa puasa juga,nak minum masa sahur pun boleh atau masa berbuka.Kenapa ramai yang suka Esp untuk kulit? Sebabnya mengandungi Niacin(vitaminB3) yang berfungsi menyihatkan kulit. 

🍁Kulit muka dan badan makin cantik ,cerah dan gebu.Parut jerawat dan stretchmark pun boleh pudar.



Banyak lagi manfaat lain selain untuk kulit.

🍁Rambut kurang kelemumur dan kurang gugur dan kuku makin kuat.

🍁Bentuk badan pun fit dan bertenaga.

🍁Gastrik juga makin berkurang. 


Untuk pengetahuan anda ,Esp shaklee merupakan sumber soya NON-GMO (iaitu soya semulajadi yang tidak diubah genetiknya,dicuci dengan air (bukan bahan kimia) untuk kekalkan Isoflavones,bebas kolestrol dan laktosa dan yang penting mengandungi 9 asid amino yang diperlukan badan.


Nah ..Bukan 1 set item jak hot item ni tapi 2 set bah.

🌵Free member 

🌵Free postage 😍 lagi berbaloi 

Untuk set B



Memang rambang mata bila kita tengok harga Rahmah ni .Bukan mimpi ya gaiss tapi reality😂


Nak dekat raya ni bukan baju ,rumah sahaja cantik tapi kulit pun nak juga berseri-seri cantik dan sihat masa raya.Betul tak ??Jom ambil 1 set atau 2 set vitamin kulit Shaklee.


Sementara stock masih ada ,jangan lepaskan peluang untuk dapatkan vitamin kulit harga rahmah anda ya


Sampai sini entry sis , Terimakasih sebab baca blog sis.☺️


Boleh roger-roger sis ya 👇

Whasap 0165891149 Jeannie 

Fb Janie mutang

#pengedarshakleemirilawas

#nextlevelblogging#shakleetriumph2023#shakleethrive2023#SetRahmah2023




Comments

Popular posts from this blog

TIPS TRAVEL YANG JIMAT

PENGEDAR SHAKLEE MIRI ,SARAWAK

TESTIMONI SHAKLEE SAYA