SET HELLO NEW YOU SHAKLEE UNTUK KURUS SEBELUM RAYA

 Hi selamat malam ,kali ni sis kembali dengan entry Set Hello New You Shaklee untuk Kurus Sebelum Raya .Mesti ramai disini nak nampak slim dan ramping kan dalam baju raya nanti.Lebih-lebih lagi kita yang perempuan ni 🤭siapa tak mau cantik-cantik masa raya kan.


Jadi kali ini sis nak kongsikan Set Kurus Shaklee yang dipanggil Set Hello New You.Dalam set kurus ni terdapat 4 produk yang kita perlukan semasa proses kuruskan badan.

1.Protien 

Protein yang dikenali Cinch Shake Shaklee yang terdapat pelbagai perisa ,semasa proses mengurangkan berat badan Leucine yang terkandung dalam Cinch ni akan memelihara otot bagi mengelakkan mengelebeh 🤭biasa kita dengar tu kendur.

Ia juga membantu meningkatkan metabolisme badan serta memberi rasa kenyang lebih lama.Dan memberi tenaga berpanjangan semasa kita dalam proses turunkan berat badan tu , jadi kita tak rasa cepat penat walaupun melakukan pelbagai aktiviti harian.


2.Minyak Ikan 

Ramai dah tahu apa minyak ikan ,dalam shaklee dipanggil Omega Guard. Kajian sains mendapati lemak meno tak tepu dan lemak Omega 3 baik untuk menurunkan berat badan.Tak itu saja ,Omega 3 juga meningkatkan hormon Leptin ,sejenis hormon yang mengawal selera makan.Makin rendah tahap Leptin makin cepat kita rasa lapar.

Hormon Leptin juga meningkatkan metabolisme tubuh sekaligus bantu tubuh membakar lemak lebih cepat dan merangsangkan sensitiviti insulin dalam darah.Lebih sensitif sel-sel tubuh kepada insulin ,lebih sukar untuk  lemak yang dimakan disimpan.


3.Leciithin

Tubuh tidak dapat hasilkan Lecithin tetapi sumber terbaik Lecithin boleh ditemui dalam kuning telur dam susu soya.Lecithin dikenali sebagai 'Pemecah  (Fat emulsifa).Bertindak unutk memecahkan lemak degil seterusnya menghalang tubuh dari mengalami obsesiti.

Lecithin bertindak sebagai ' pembersih 'salur darah membantu meembantu mengelmusikan lemak dan metabolisme lemak.


4.Herbalax 

Vitamin ni berfungsi membantu membersih usus,segala toksin lemak dan lendir yang terdapat pada dinding usus dan akan dibuang memlalui pembuangan air besar.

Apabila dinding usus dah basic barulah tubuh kita boleh menyapa nutrien secara optimum.Fungsi Herbalax juga mengangkut lemak yang dibakar oleh lecithin.

Best kan set kurus shakee .mudah dan sihat untuk kesihatan semasa mengurangkan berat badan . Sini sis nak bagi Tip sikit .

☘️Elakkan pengambilan gula

☘️ Elakkan makanan berproses

☘️Excise secara rutin 3-4kali seminggu 

☘️Lebihkan buah - buahan


Dengan pemakanan yang sihat disamping pengambilan Set Kurus Shaklee akan membantu pengawalan berat badan yang lebih cepat dan dapat berat badan yang optimum kerana Set Kurus Shaklee akan membantu membekalkan nutrisi-nutrisi yang penting untuk badan.😍


Set Kurus Shaklee ni ramai yang bagi feedback positive sama dengan entry sis sebelum iaitu SET PUASA SHAKLEE  bagi siapa-siapa yang nak kurus sebelum raya tu boleh roger-roger sis untuk dapatkan promo Set Kurus Shaklee.


Sampai sini entry sis kongsikan. ,tunggu entry  sis akan datang lagi gaiss.Sekarang promo Set Hello New You ,jom kita sama kurus sebelum raya gais..😊💪Semoga kita semua sihat-sihat.

Selamat membaca .🥰

Watsap 0165891149

Fb : Janiemutang

IG ; JanieMutang


#blogmegashaklee2023#shakleethrive2023#shakleetriump2023































Comments

Popular posts from this blog

TIPS TRAVEL YANG JIMAT

PENGEDAR SHAKLEE MIRI ,SARAWAK

TESTIMONI SHAKLEE SAYA